Večer slavljenja i molitve

Ljubljeni u Kristu,

Želimo vas obavijestiti da ćemo ovaj mjesec 31.10.2014. u 19h. u BC Radićeva 30, imati Večer slavljenja i molitve.
Nemojmo više dozvoliti da sile tame imaju svoje događaje koji su jako duhovno štetni za naš grad a da im se u tome ne suprotstavimo.
Zato smo odlučili da ovaj put organiziramo Večer slavljenja u kojoj bi sudjelovali različiti slavljenički timovi zagrebačkih crkava. Isto tako bi nakon slavljenja nastavili sa molitvom za naš grad.

Za one koji to možda još ne znaju u noći sa 31.10. na 01.11. slavi se Noć vještica. Tu noć mnogi vračari, vještice i sotonisti štuju sotonu uz prinošenje različitih žrtava, pa čak i ljudskih.
01.11. rimokatolički vjernici slave dan mrtvih u kojima se mole i štuju mrtve.
Mislimo da je dosta bilo da samo sjedimo skrštenih ruku i čekamo da se nešto pozitivno dogodi u našem gradu, jer se to zasigurno neće nikada samo po sebi dogoditi. Bog nam je dao svu vlast nad zmijom i štipavcima iz razloga da mi napravimo tu pozitivnu promjenu. Amen!
Dođite i pozovite sve one koji imaju imaju na srcu slavljenje i molitvu!

„Petorica vas nagonit će u bijeg stotinu njih, a stotina vas nagonit će u bijeg deset tisuća njih!“ (Lev.26:8)
„Ti me opasa snagom za borbu, a protivnike moje meni podloži. Ti dušmane moje u bijeg natjera, i rasprših one koji su me mrzili“ (2.Sam.22:40,41)

Organizatori: Željko Židov i Ljubica Zemunović


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?