Buđenje iz kome (svjedočanstvo)


Mlada je tinejđerka bila ozbiljno povrijeđena u automobilskoj nesreći. Vozili su se u autu i njen otac se sa 80km/h zaletio u zid. Djevojka je pala u komu iz koje se nije budila četri dana. Liječnici su rekli da će se djevojčica teško izvuči iz kome a ako se i probudi imat će teške posljedice.
Njezin je otac prije više godina primio kroz moju molitvu mentalno ozdravljenje. Običavao je svaki dan uzimati gotovo punu šaku tableta da bi mogao „normalno“ funkcionirati. Nazvao me i plačući  preklinjao da dođem moliti za njegovo dijete.

Bog mi je trenutno progovorio da želi podići djevojku iz kome i potpuno je ozdraviti. Istog popodneva otišao sam u bolnicu obučen kao svećenik (kolar) jer mi inače ne bi dopustili da uđem u njenu bolničku sobu.  Na vratima me je sačekao njen otac sav u suzama. Došao sam do kreveta na kojem je ležala bez ikakvog znaka života osim što se čulo disanje uz pomoć aparata. Tlak je bio jako nizak. Sjeo sam do nje i duša mi je bila duboko potresena gledajući je kako leži u komi. Stavio sam svoju ruku na njenu glavu i zapovijedio  duhu smrti da je oslobodi u Isusovo Ime. Tada sam naredio da zdravlje i obnova dođu u svaki  povrijeđeni i uništen organ. Zdravlje u Isusovo Ime. Na kraju sam joj zapovijedio da se probudi  iz kome u Isusovo Ime.

Odmah nakon te zadnje zapovijedi Vanja se probudila iz kome, okrenula je glavu prema meni i rekla: „Pastore Željko.“ Uhvatio sam je za ruku i nasmiješio se. Počela se podizati u krevetu te je sjela. Otac je počeo još više plakati ali sada ne od žalosti već od radosti. Sestre su dotrčale do kreveta i pitale sa nevjericom: “Što se tu dešava?“ Svi su se u sobi okrenuli prema nama videći da se nešto čudno dešava. Djevojčin otac je objasnio sestri što se dogodilo  na što je ona uzbuđeno uzvratila: “To je Božje čudo!“

Da, to je Božje čudo. Bog je učinio očito čudo jer je Njegova volja da čini čudesa u Ime Njegovog Sina Isusa Krista. On se nije nikada promijenio. Činio je čuda u Starom zavjetu. Činio je čuda kroz službu Isusa Krista i Njegovih učenika u Novom zavjetu. Čini čuda i danas kroz svoju Crkvu, kroz one koji vjeruju u Njega.

„Zaista, zaista, kažem vam, tko vjeruje u Me, i on će činiti djela koja Ja činim. Činit će i veća od ovih jer Ja idem k Ocu.“ (Ivan 14:12)
„Ova će čudesa pratiti one koji budu vjerovali: pomoću mog Imena izgoniti će zle duhove... na bolesnike polagati će ruke i oni će ozdravljati!“ (Marko 16:17,18)

Ako želiš primiti molitvu za  ozdravljenje i čudo, javi se. Bog te voli i želi blagosloviti tvoj život kao i živote tvojih bližnjih. Amen. (0915627938)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?