Ozdravljenje od tumora u ušnoj šupljini (svjedočanstvo)


Od Božića 2016. liječim upalu oba uha. Najprije kod svoje liječnice opće prakse, koja me uputila kod specijaliste u KBC. Doktorica me tamo liječila do svibnja a tada sam morala ostati u bolnici na liječenju.

Dobivala sam injekcije infuzije da gnoj prokrvari i izađe van. U međuvremenu sam obavila CT i MR mozga. Dijagnosticirali su mi dobročudni tumor u slušnom kanalu.
Doktorica mi je predložila operaciju u Zagrebu i sve dogovorila sa tamošnjim kirurgom. Moje je bilo samo otići na operaciju u dogovoreni termin. Uhvatio me strah i panika, pogotovo kada sam shvatila koje su sve  posljedice te operacije.
Sam Bog mi je rekao da tražim po internetu i prva stranica koja mi se otvorila je bila svjedočanstavo o izliječenju pastora Željka Židova. Na dnu stranice bio je njegov broj mobitela. Automatski sam utipkala broj i nazvala.

Razgovor sa pastorom Željkom me je ohrabrio i dao mi novu nadu. Umirujućim tonom glasa nekoliko puta mi je rekao da ne trebam ići na operaciju.
Datum operacije je već bio dogovoren tako da nisam imala što razmišljati. Sjeli smo u auto i dovezli se u Zagreb. (nekih 200 km). Pastor me ljubazno dočekao i ispričao mi sve o svom iscijeljenju ali i o drugima koji su primili ozdravljenje, i u svakoj je situaciji bio prisutan Bog.
Zatim je stavio svoj dlan na moje uho i molio...molio Boga da mi iščupa tumor iz uha...da nestane. U tom trenutku su mi same od sebe počele teči suze i nisu prestajale dok pastor nije bio gotov sa molitvom. Pitao me je zašto plačem. Ne znam, rekla sam. Jesam li što osjetila? U trenutku kad je molio Boga da tumor izađe iz uha, ja sam to i osjetila. Osjetila sam da mi je Bog iščupao tumor iz uha. Zato sam plakala.

Nakon nekoliko dana sam išla na dogovorenu operaciju u Zagreb. Kada je kirurg završio sa pregledom mog CD-a od MR i papirima pozvao me je unutra. Ja sam do tad cijelo vrijeme bila sigurna da nije ništa. Međutim kad sam ušla, pitao me je: "Što se to kod vas dešava??“ Život mi se ponovo srušio. Mislila sam da će mi sada potvrditi dijagnozu. Kada mi je rekao da on ne vidi tumor i tu dijagnozu, samo sam pogledala u nebo (strop). Obzirom da nije bio siguran, doktor je pozvao još dva kirurga da pregledaju CD, svi su isto vidjeli...NEMA GA! Gledali su na tri različita ekrana...NEMA GA! Zaključio je da nema potrebe za operacijom. Trebam ponoviti  MR za 6 mj.  

Zahvalna sam Bogu do neba, nemam riječi kako bi vam to opisala...zašto baš google...zašto baš ta stranica...zašto baš pastor Željko...zašto baš automatski pozivam njegov broj...zašto tog trena sjedam u auto i pravac Zagreb....zašto se dijagnoza odjednom ne poklapa...znam zašto! Zato jer je Bog tako htio. Hvala dragom Bogu, hvala pastoru što mi ga je Bog poslao. Aleluja!!!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?