Veliko poslanje (1)

"Idite po svem svijetu i propovijedajte Radosnu vijest svakom stvorenju!
...Ova će čudesa pratiti one koji budu vjerovali: u moje Ime izgonit će zle duhove; govorit će drugim jezicima; zmije će uzimati rukama; ako popiju što smrtonosno neće im nauditi; na bolesnike će polagati ruke, i oni će ozdravljati!" (Marko 16:15-18)
Prije nego je Gospodin Isus Krist bio uznesen, dao je ovo Poslanje, zato je ono izrazito važno. To su bile Njegove zadnje riječi vjernicima. Kroz to Poslanje Gospodin nam je rekao što trebamo činiti do onog dana kada će doći po nas.
1) Propovijedanje Radosne vijesti
2) Isterivanje zlih duhova
3) Molitva u drugim jezicima
4) Liječenje bolesnih
Tko treba činiti gore navedena dijela?
Svaka osoba koja je nanovo rođena, jer svaka takva osoba ima vjeru. Isus je jasno rekao:"Ova će čudesa pratiti one koji budu VJEROVALI!"
I sada dolazimo do problema većine vjernika. "Da ali ja sam baptista, metodista, pentekostalac... i kod nas se ne poučava o tome tako da mi u to ne vjerujemo pa onda niti ne radimo.
Znam to jer sam i sam prošao kroz takve crkve. Ali Veliko poslanje nam nije dao neki čovjek kao ni neka organizacija, već sam Bog. Da li ćemo odbaciti Božju Riječ zbog nečeg zemaljskog??? Koga slijedimo čovjeka ili Boga?
Pred koga ćemo jednog dana stati kad dođemo pred veliki Sud i kome ćemo dati račun o onome što smo činili na zemlji?
Odluči se još danas za Boga i postavi Ga na prijestolje svoga života. Stavi Njega i Njegovu Riječ ispred svega što ti se nudi u ovom životu.
Zapamti, Bog je i Gospodin i ako Ga držiš Gospodinom (prvim-vrhovnim) onda to moraš učiniti i sa Njegovom Riječju!
Zato:" Idite po svem svijetu i propovijedajte Radosnu vijest svakom stvorenju! ...Ova će čudesa pratiti one koji budu vjerovali: u moje Ime izgonit će zle duhove; govorit će drugim jezicima; zmije će uzimati rukama; ako popiju što smrtonosno neće im nauditi; na bolesnike će polagati ruke, i oni će ozdravljati!" (Marko 16:15-18)


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?