Veliko poslanje (3)

"Idite po svem svijetu i propovijedajte Radosnu vijest svakom stvorenju!
...Ova će čudesa pratiti one koji budu vjerovali: u moje Ime izgonit će zle duhove; govorit će drugim jezicima; zmije će uzimati rukama; ako popiju što smrtonosno neće im nauditi; na bolesnike će polagati ruke, i oni će ozdravljati!" (Marko 16:15-18)
U trećem dijelu želim govoriti o tome kako možemo ispuniti "Veliko poslanje". 

Prvi uvjet je da primite silu koja se postiže krštenjem Duhom Svetim.
"Ali primit ćete snagu pošto Duh Sveti dođe na vas, pa ćete mi biti svjedoci.."(Djela 1:8)

Drugi uvjet je da imate Isusovu vjeru.
"Zaista, zaista vam kažem, tko vjeruje u Me, i on će činiti djela koja ja činim. Činit će i veća od ovih, jer Ja idem k Ocu." (Ivan 14:12)

Treći uvjet je da se pokrenemo pod vodstvom Duha Svetoga.
"Svi su oni koje vodi Božji Duh sinovi Božji." (Rimljanima 8:14)

I zadnji četvrti, po meni najvažniji uvjet je da nam jedini motiv bude ljubav.
"Ovo je moja zapovijed: ljubite jedni druge kao što sam ja vas ljubio." (Ivan 15:12)
Ako budemo ponizni i poslušni i krenemo zadobivati duše za Kralja Isusa, Bog je obećao da će biti s nama i da ćemo u zajedništvu sa Duhom Svetim donijeti veliki rod za Kraljevstvo. Amen!
"Ne izabraste vi mene, nego ja izabrah vas i postavih vas da idete i rod donosite i rod vaš da ostane te vam Otac dadne što ga god zatražite u moje Ime." (Ivan 15:16)


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?