Poslušnost autoritetima

Sve više vlada konfuzija o tome da li se treba podlagati crkvenim autoritetima a ako da, kojima. Ima dvije vrste autoriteta. Ima onih koji ne traže da im se podlažete ali ima i onih koji ćete doslovno sterat iz crkve ako mu se ne podložiš.

Važno je znati da u Božjem Kraljevstvu NEMA PRISILE i da Bog nikoga na ništa ne prisiljava. On poučava, potiče, ohrabruje, stvara u našim srcima volju i htjenje, ali NIKADA ne prijeti, zastrašuje, manipulira, kontrolira... Bog sve radi kroz odnose, kroz povjerenje i slobodu odabira.

U (Ivanu 10:11,12) vidimo da postoje dvije vrste vođa. Postoje pastiri i postoje najamnici. Vidimo da su pastiri prave vođe stada jer se brinu za stadu i čak ako je potrebno polažu svoje živote za njih.
Druga vrsta koja također vode stada su najamnici. Oni sve rade zbog svoje koristi. Ali njima nije stalo do ovaca, već ih vode zbog toga da bi se njima okoristili: u današnjoj vrijeme i crkvi je to: novac i osobno zbrinjavanje egzistencije, tiranska vladavina nad stadom, slava, kult ličnosti... kada dođe do opasnosti, najamnik bježi jer mu je više stalo do sebe nego do svojih ovaca.

Koje pastire bi trebali slijediti?

Apostol Pavao je jasno odgovorio na to pitanje u nekoliko Biblijskih stihova.
"Nasljedujte mene kao što i ja nasljedujem Krista!" (1.Korinćanima 11:19
ili drugi prijevod kaže "u onome u čemu i ja sam nasljedujem Krista)

"Starješine koji dobro upravljaju, osobito one koji se bave propovijedanjem i poukom, treba smatrati dostojnima dvostruke časti." (1.Timoteju 5:17) Želim ovdje izdvojiti riječ DOBRO. Ta riječ ne znači lijepo ili ugodno (ljudski), već se misli na Biblijski dobro. 
Vrhovni Pastir je sam Isus Krist i On je sam pokaza kakvi pastiri trebaju biti. Zato i Pavle kaže da ga nasljeduju samo onda ako i u čemu on sam nasljeduje Krista. Drugim riječima ako to ne čini, NEMOJTE ME NASLJEDOVATI. Pastirsko vodstvo mora biti Biblijsko i onda je Božje, a ako to nije, BJEŽITE OD TAMO.
Božji pastir brinu za svoje ovce: vodi ih na zelene pašnjake i na svježu vodu, liječi ih, brani ih od napasnika... Najamnik vodi ovce da bi: imao mesa, mlijeka, krzna i kada dođe napasnik, on prvi digne sidro i ostavlja stado nezaštićeno. Ako se koja ovca izgubi, on je ne traži već je sretan da se riješio blesave ovce od koje ionako nema koristi.
Na kraju trebamo znati jednu važnu stvar, a to je da postoji smo JEDAN PASTIR i to je sam ISUS KRIST. Crkvene vođe, pastiri ili apostoli trebaju biti samo osobe kroz koje će Pastir voditi svoje stado. Zemaljski pastiri ne vladaju nad stadom, već ga nadgledaju i dozvoljavaju da ih PASTIR VODI, POUČAVA, ČUVA, LIJEČI...

PASTIR DAJE OVCAMA, DOK NAJAMNIK ODUZIMA!
SVAKO SAM ODABIRE TKO ĆE GA VODITI!


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?