Dobri Pastir


"Neka nitko kada je napastovan, ne kaže:'Bog me napastuje.' Bog naime ne može biti napastovan na zlo, a niti sam nikoga ne napastuje... Ne varajte se ljubljena braćo moja: svaki dobar dar, svaki savršeni poklon dolazi odozgo, od Stvoritelja zvijezda, i koga nema promjene ni zasjenjenja zbog mijene." (Jakov 1:13-17)

U ovo vrijeme nevolja koja je zadesila ne samo našu zemlju, već i čitavi Balkan, važno je znati pravu Istinu. A ona kaže da NAŠ BOG, NAŠ NEBESKI OTAC NIJE DA OVU TRAGEDIJU. NIJE DAO DA POPLAVE UNIŠTE NAŠU PRELIJEPU ZEMLJU.

Biblija kaže da Bog ne može biti napastovan na zlo. Kod Boga nema zla te ga ne m može ni nekom dati. Biblija kaže da je BOG DOBAR BOG i da od Njega dolaze SAMO DOBRE STVARI.

Od kuda onda zlo na ovome svijetu? Od kuda ova tragedija koja nas je snašla? Pogledajmo što isto tako Biblija kaže.

"Lopov (sotona) ne dolazi osim da ukrade, zakolje i uništi!" (Ivan 10:10)

Sotona je taj koji je zao, koji ima zlo i koji daje zlo. Sotona je samo zlo i u njemu nema ništa dobro. Tako da je jako važno znati da svo zlo dolazi od njega. On je zlo i on je tvorac zla i dolazi samo kako bi ukrao, zaklao i uništio.

Isus je također rekao za sebe u istom stihu:" Ja sam došao da ovce imaju život i da ga imaju u izobilju." (Ivan 10:10)

To je naš Bog. On je taj koji je dao već svoj život za sve nas na križu. Toliko nas je sve ljubio da je odlučio da otiđe na križ i da umre na njemu mjesto nas. Božja ljubav je velika i bezgranična.

Želim poručiti svima a posebno onima koje je zadesila ova velika nevolja, da vas BOG SVE VOLI. DA MU JE STRAŠNO ŽAO ZA SVE ŠTO VAM SE DOGODILO. Poručuje vam:" Vjerujte mi. Ja vam želim pomoći i ispuniti svaku vašu potrebu. Želi ispuniti vaša srca svojim mirom, ljubavlju i utjehom. Volim vas ljubljeni moji. Zavapite Mi iskrena srca i ja ču vam se odazvati. Ja sam vaš Bog, vaš Stvoritelj! Amen.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?