Samo je Isus Krist uznesen u Nebo

"On Božanske naravi, nije se ljubomorno držao svoje jednakosti sa Bogom, nego se nje lišio uzevši narav sluge i postavši sličan ljudima. Kada postade kao čovjek ponizi sam sebe postavši poslušan do smrti, i to do smrti na križu. Zato Ga Bog uzdiže na najvišu visinu i dade Mu jedincato Ime koje je iznad svakog drugog imena, da se Isusovom Imenu pokloni svako koljeno nebeskih, zemaljskih i podzemaljskih bića, i da svaki jezik prizna, na slavu Boga Oca: GOSPODAR JE ISUS KRIST." (Filipljanima 2:6-11)
Samo je jedno Ime iznad svakog drugog imena, to je Ime Isus!
Samo je jedan Kralj koji vlada nad svim drugim kraljevima, to je Isus Krist!
Samo je jedna osoba dostojna da je slavimo i obožavamo, to je Isus Krist!
Samo je jedan iz ljubavi prema čovjeku umro mučeničkom smrču na križu. Jedan je prolio svoju krv da bi mnogima bilo oprošteno. Jedan je na svom tijelu ponio sve slabosti i bolesti da bi mnogi bili ozdravljeni. Samo jedan je i uskrsnuo od mrtvih i bio uznesen u Nebo. Njegovo Ime je Isus Krist!
Zato slavite pravog Kralja, koji je od uznesenja u Nebo naš jedini posrednik. "Brojni su postali svećenicima ali ih je smrt spriječila da ostanu u službi. A ovaj (Isus) ima neprolazno svećenstvo, jer ostaje zauvijek. Odatle slijedi da može zauvijek spasavati one koji po Njemu dolaze k Ocu, jer zauvijek živi da posreduje za njih." (Hebrejima 7:23-25)

Primjedbe

  1. Tko god danas čita ovo svjedočanstvo, neka slavi sa mnom i mojom obitelji jer je za neke sve počelo kao šala, a drugi su rekli da je to nemoguće. Moje ime je Oscar Harry i ja sam iz Alburyja u Australiji, ali sam se sa suprugom preselio u Chicago SAD. Sretno sam oženjen, imam dvoje djece i ljupku ženu. Nešto se strašno dogodilo mojoj obitelji, kada sam ostao bez posla, a moja žena je napustila moju kuću jer se nisam mogao dobro brinuti o sebi i potrebama obitelji. njezine i moje djece u tom određenom trenutku. Snalazio sam se devet godina, bez žene koja bi me uzdržavala da se dobro brinem za djecu. Pokušavam poslati probnu poruku svojoj ženi, ali ona me blokira da razgovaram s njom. Pokušavam razgovarati s njezinom prijateljicom i članovima njezine obitelji, ali ipak znam da bi mi jedan mogao pomoći i kasnije sam podnosio prijavu tolikom broju kompanija, ali ipak oni nije me nazvao, sve dok nije došao vjerni dan koji nikada u životu neću zaboraviti. kada sam sreo svog starog prijatelja kojem sam objasnio sve svoje poteškoće i on mi je rekao za sjajnog čovjeka koji mu je pomogao da dobije dobar posao u kompaniji coca cola i rekao mi je da je on čarolija, ali ja sam osoba koja nikad ne vjeruje u čaroliju ali odlučila sam ga isprobati i dr. lola me uputila i pokazala što da radim u ovih sedam dana ručka čarolija. Slijedim sve upute i dobro radim ono što je tražio od mene. dr. lola se pobrinula da sve prođe u redu i da me žena ponovno primi nakon dr. lole prekrasan posao. Supruga me je nazvala s nepoznatim brojem i ispričala mi se i rekla mi je da joj stvarno nedostajem i da se naša djeca i moja žena vraćaju kući. I nakon dva dana nazvala je tvrtka kojoj sam predao pismo zahvalnosti, sada sam direktor paragon tvrtka u SAD-u. Savjetujem vam da ako imate bilo kakvih problema pošaljete poruku na ovu e-poštu: drlola3085@gmail.com ili WhatsApp na +2348069288604 i dobit ćete najbolji rezultat. Uzmite stvari zdravo za gotovo i bit će vam oduzete. Želim vam najbolje.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?