Što mogu učiniti za Boga?

Mogu postati misionar i otići u Afriku.
Mogao bih postati propovjednik i započeti crkvu.
Mogao bih započeti neki biznis te zarađivati za Boga.
Možda bih mogao otvoriti komunu i pomagati ovisnicima.
Puno toga planiramo i provedemo život u razmišljanju što bi mogli učiniti za Boga. Vrlo je jednostavno to što možemo učiniti za Boga, toliko jednostavno da većinom uopće niti ne vidimo. Za sve one koji još ne znaju što da učine, evo rješenja:
"Ljubite jedan drugoga kao što sam ja ljubio vas, ljubite i vi jedan drugoga. Ako imate ljubavi jedan prema drugome, po tome će svi znati da ste moji učenici." (Ivan 13:34,35)
"Jer bijah gladan i dadoste mi jesti; bijah žedan i napojiste me; bijah putnik i primiste me; bijah go i obukoste me; bijah bolestan i i pohodiste me; bijah u tamnici i dođoste k meni." (Matej 25:35,36)


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?