Duh Sveti Pomočnik u molitvi


"Jednako i Duh pritječe u pomoć našoj slabosti, jer mi ne znamo što da molimo i kako treba, ali sam Duh posreduje za nas neizrecivim uzdisajima. A onaj koji ispituje srca zna koja je želja Duha; zna da u skladu s voljom Božjom posreduje za Svete." (Rimljanima 8:26, 27)

Trebamo na samom početku prihvatiti jednu jako važnu istinu, a to je da NE ZNAMO MOLITI:
1) NE ZNAMO ŠTO DA MOLIMO
2) NE ZNAMO KAKO MOLITI

Otac želi da u molitvi potpuno ovisimo o Njemu. Zašto? Zato da bi naše molitve bile uslišane te da bi na taj način bili blagoslovljeni. Naše misli ili planovi za što bi trebalo moliti i na koji način, odmah su osuđene na neuspjeh. Mi obično molimo za ono što smatramo da nam je važno i automatski mislimo da je to i Ocu važno. (egzistencijalne potrebe) Znači u samom početku griješimo. Drugu stvar koju pogrešno radimo je da molimo na način na koji mi osobno smatramo da treba moliti.

Primjer:" O Gospode molim te da mi-nam daš.... O Gospode tako sam-smo slabi i jadni pomozi nam i zaštiti nas od zloga...)
Tražimo vodstvo Duha. Tražimo da nam On stavi u srce za što da molimo i prepustimo Mu se da nas vodi u toj molitvi da bi bila uslišana.


"Vi se ljubljeni, naprotiv izgrađujte na temelju svoje presvete vjere; MOLITE SE UZ SURADNJU DUHA SVETOGA!" (Juda 20)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?