Život u izobilju

"Lopov ne dolazi osim da ukrade, zakolje i uništi. Ja sam došao da ovce imaju život i da ga imaju u izobilju." (Ivan 10:10)

Koliko puta smo čuli izjave:"Bog je stavio bolest na mene. Bog mi je uništio poslovanje ili brak da bi me nešto naučio..." Kada čujem takve izjave od nevjernih, to još mogu razumjeti, ali kada tako nešto izjave nanovo rođeni kršćani, onda to ne mogu razumjeti. Božja Riječ je konkretna i jasno nam govori od koga dolaze negativne stvari (bolesti, opsjednutost, ovisnost, nesreće...) ali i od koga dolazi dobre stvari - blagoslovi (život, zdravlje, financije, uspješno poslovanje i brakovi...)

Bog se nikada nije promijenio! (Hebrejima 13:8)
Kada je stvorio čovjeka, odmah ga je blagoslovio. Kada je Isus otišao na križ, ponio je svo prokletstvo na sebe da bi ponovno na čovjeka došao blagoslov. To je naš Bog. On je dobar Bog!

Riječ izobilje se na grčkom kaže perissos, što znači: obilan, bogat, preobilan, izobilje...
To je ono što je Dobar Bog da čovjeku. Ništa negativno ne dolazi od Njega, već to dolazi od zlog. Da bi mogli primiti dobre stvari, trebamo vjerovati da je Bog Dobar i da svome narodu daje samo dobre stari. Ono što vjerujemo, to će nam i biti.

Nemoj slušati svoje misli i svoje okolnosti, već slušaj i vjeruj u Riječ Dobrog Boga!



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?