Trebaš li ispunjenje vlastitih potreba?

Trebaš li zdravlje? Trebaš li oslobođenje? Trebaš li mir? Trebaš li radost?
Trebaš li ljubav? Trebaš li...?
Riješenje je vrlo jednostavno - dođi Isusu Kristu!!!
Niti jedan blagoslov ne možemo primiti mimo Njega, jer je On blagoslov.
On nema u Nebu skladište od kuda vadi i nama šalje blagoslove. On sam je blagoslov. Prihvaćajući Njega, primamo blagoslov.
Njegovo Ime ali i On sam je: Spasitelj, Iscjelitelj, Osloboditelj, Mir...
Sve to je On sam. On daje od samog sebe. Kršćani obično dolaze k Bogu samo kada im nešto trebate od Njega traže da im to dadne. A on im odgovora:"Sine moj, kćeri moja, evo me, dajem ti samog sebe. Budi sa mnom, druži se sa mnom i primit ćeš sve što ti treba." Ali Mu kršćani odgovaraju:" Oprosti Bože, nemam vremena da provodim vrijeme sa Tobom. Imam puno posla, obitelj traži svoje, previše sam zauzet svim i svačim da bi mogao provoditi vrijeme sa Tobom. Daj mi samo što trebam i ja idem dalje svojim putem."
Je li vam ovo poznato? Prepoznajete li možda u ovome samog sebe? Pitate li se zašto vaše molitve nisu uslišane a životne potrebe ispunjene?
"Dođite k meni svi koji ste... i ja ću vas...!" (Matej 11:28)
"Ali vi nećete da dođete k meni da primite..." (Ivan 5:40)
"Ako je tko..., neka dođe k meni..." (Ivan 7:38)


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?