Proročka riječ za zadnja vremena

Vjerujem da mi je Otac dao ovu proročku riječ za ova zadnja vremena a koja se tiču Njegove Crkve. Pa vas molim da sve pročitate i da uz pomoć Duha Svetoga prosudite.
Ako smatrate da je proročanstvo od Duha, proslijedite i drugima da bi i oni čuli upozorenje za ova vremena. Božji blagoslov!

"Ovim kanim reći da svaki pojedinac od vas govori:'Ja sam Pavlov, ja sam Apolonov, ja sam Petrov, ja sam Kristov...' Zar je Krist razdijeljen? Zar je Pavao razapet za vas? Ili ste u Pavlovo ime kršteni?"  (1.Korinćanima 1:12,13)

Da li znamo koliko ovakve stvari žaloste Duha Svetoga kojim smo otkupljeni? Da li znamo koliko je u nama Duh žalostan kada slijedimo razne religiozne vođe do te mjere da nam oni upravljaju našim životima i još gore, našim vjerovanjem u Boga. Oni nam tumače Božju Riječ. Zato i imamo tolika duhovna zastranjivanja tokom čitave povijesti. Od tuda deseci tisuća različitih crkava i denominacija. Od tuda mržnja i razdjeljenost među vjernima do te mjere da brat brata ne može pogledati u oči.

Ljubljeni, vratimo se Izvoru i vjerujmo Bibliji jedinoj Božjoj Riječ! Vratimo se!!!

"Nastojte sačuvati jedinstvo Duha, povezani mirom. Jedno je Tijelo (Crkva), jedan Duh, kao što ste svojim pozivom pozvani samo ka jednoj nadi; jedan Gospodin, jedna vjera i jedno krštenje; jedan Bog i Otac sviju, koji je nad svima, koji djeluje po svima i u svima stanuje."  (Efežanima 4:3-6)

Ljubljeni shvatite da vas nije spasila niti jedna crkva kao niti religiozni vođa.
Shvatite da postoji samo jedna Crkva, Crkva Isusa Krista. Da postoji samo jedna Istina koja je zapisana u Bibliji, samo u Bibliji. Postoji samo jedan Pastir i Apostol, a to je sam Isus Krist, ostali su samo sluge Svevišnjeg. Vaša braća nisu u samo vašoj lokalnoj zajednici, već ih ima u svakoj crkvi i denominaciji.

Nemojte slijediti čovjeka jer je on već razapeo Isusa pa zašto ne bi i vas.
Nemojte slijediti svakojaka učenja koja vam se nude, već dozvolite da vas Duh Sveti poučava (1.Ivanova 2:26).

Živimo u zadnjim vremenima i prorokovano je u Bibliji da će doći do velikog otpada. Da će doći lažni pastiri, apostoli, proroci... koji će zavesti one koji nisu utemeljeni u Istini. U ovo vrijeme ne samo da Bog gradi svoju Crkvu, već to čini i sotona. Da dobro ste čuli, i sotona gradi svoju crkvu - kraljevstvo. Koja je to crkva?

ONA U KOJOJ ČOVJEK VLADA KROZ:

NEBIBLIJSKO POUČAVANJE
KROZ VRAĆANJE (ZASTRAŠIVANJE, KONTROLIRANJE I MANIPULIRANJE)
KROZ ODVAJANJA VJERNIKA OD VJERNIKA, OD CRKVE OD CRKVE
SPAJANJE RELIGIJE I POLITIKE
EKUMENE KOJE NISU BIBLIJSKI UTEMELJENE
MANIFESTACIJE "DUHA" KOJE IDU KONTRA RIJEČI...

Ljubljeni, čuvajte se jer sotona ima još sam malo vremena i zato želi napraviti što veću štetu kristovom Tijelu.

Zato LJUBITE JEDNI DRUGE. OPRAŠTAJTE JEDNI DRUGIMA. PREPOZNAVAJTE I PRIHVAČAJTE JEDNI DRUGE. MOLITE I BLAGOSLIVLJAJTE JEDNI DRUGE NEDAJUĆI MJESTA SOTONI.

Ostalo je još malo vremena do kraja. Isus uskoro dolazi. Budite spremni za Njegov dolazak. SAMO ONI KOJI USTRAJU DO KRAJA BITI ĆE SPAŠENI!!!



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Buđenje iz kome (svjedočanstvo)

Je li Isusovo uskrsnuće i tvoje uskrsnuće?